Copy – failid kopeeritakse importimise käigus uude asukohta (tavaliselt projekti kaust)

Transcode on videofaili konvertimine teise koodekiga töötlemiseks. Mõistlik on valida koodek, mis on hästi sobiv NLE programmides töötamiseks. Premiere suudab tööd teha ka enamuse kaameraformaatidega, siiski peab arvestama jõudluse ja arvuti riistvaraga. (Mercury playback engine, GPU, hyperthreading jne).

Nb! Codec/encoding ja formaat on erinevad asjad! Codec H264, formaat on konteiner, näiteks .mov / .avi (formaat võib endas hoida erinevad koodekeid)

Millal transcodida algmaterjal?

  • Kui kasutusel on väga tugevasti pakitud videofail, näiteks SD kaardile filmivad kaamerad
  • Algmaterjal on RAW ja me vajame tegelikult ainult madalama kvaliteediga lõpptulemust.
  • Projekt koosneb erinevas formaadis / encodingus materjalist. Ei ole kriitiline, samas nõuab rohkem arvutiressurssi

Mis formaati teha transcode?

  • DNxHD PC sõbralik tööformaat.
  • Prores – mac kirjutab/loeb, pc ainult loeb.

There are two main categories of video compression to consider: interframe and intraframe. Interframe, sometimes referred to as long GOP (group of pictures) contains a set of grouped frames, or “key frames,” which reference each other to produce an image, resulting in smaller file sizes. With intraframe compression, each frame stands alone and contains all of its own information. While intraframe files are larger, they also require less processing power to play back and edit, as the computer doesn’t need to look at a group of pictures all at once to display a single frame. Intraframe codecs tend to be used for higher bit-rate recording and are generally preferred for video origination, if available. Popular intermediate/editing codecs like Apple ProRes, Avid DNxHD, and Cineform are all intraframe.